Trygg e-handel

Inneholder 0 varer for totalt 0,00,-
Gratis frakt fra 995,-
Levering med Bring
Raskt, diskret og enkelt
Sertifisert Trygg E-Handel
Prisgaranti
Vi matcher konkurrentene
Live Chat: Tirs-Fre
E-post: info@joyland.no

🌷 Opptil 85% Rabatt - Vårens SALG er her 🌷
Hundrevis av nedsatte produkter

Kjøpsbetingelser

På Joyland er det trygt, enkelt og praktisk å handle. Vi sender bestillingen din lynraskt, og tilbyr 365 dagers åpent kjøp på produktene dine. Merverdiavgift (mva.) er inkludert i samtlige priser. Joyland er registrert i Brønnøysundregisteret. Vi selger kun til voksne personer over 18 år.

Angrerett

Joyland gir deg 365 dagers angrerett på bestillingen din. Av hygieneårsaker forutsetter angreretten at produktet ikke er blitt brukt, og at emballasjen og/eller forseglingen er ubrutt. Produkter som ikke inkluderer intimprodukter, undertøy eller forbruksvarer er unntatt regelen for ubrutt emballasje, forutsatt at produktene er i original stand og kan selges som nye.

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten, kan du kontakte kundeservicen vår på info@joyland.no, telefon eller chat. Etter godkjennelse fra oss sender vi deg en returseddel via e-post mot en kostnad som trekkes fra når returen behandles. Vi godkjenner kun uåpnede produkter som sendes i retur.

Slik går du frem for å angre på kjøpet ditt:

  • Send en melding til kundeservice via kontaktskjemaet vårt, eller send oss en e-post på info@joyland.no. Du kan også kontakte oss på telefon eller chat. Oppgi ordrenummeret samt at du ønsker å angre kjøpet ditt.
  • Pakk returen godt i solid emballasje for å unngå skader under frakt.
  • Legg ved en kopi av ordrebekreftelsen eller fakturaen din. Alternativt kan du skrive ned ordrenummeret og hva saken dreier seg om på en lapp.
  • Skriv ut og teip fast returseddelen, og lever pakken inn til nærmeste poststed.

Kontaktopplysninger finner du på vår kontaktside.

Vi refunderer deg bestillingsbeløpet minus kostnaden för retursedeln innen 30 dager etter at du har gitt beskjed om at du vil kansellere kjøpet, forutsatt at pakken er returnert til oss eller at vi har mottatt bevis på at pakken er returnert.

I ordrebekreftelsen som sendes ut på e-post er det også en lenke til informasjon om hvordan du bruker angreretten.

Ettersom Joyland selger intime produkter, har ikke kunden rett til å bruke angreretten på brukte varer mot verdireduksjon.

Fraktkostnader og levering

Levering foregår ved henting ved utleveringssted eller hjemlevering med Bring. Hvis du bestiller på en virkedag før klokken 14, sendes lagerførte produkter med neste Bring-transport. Normal leveringstid er 1-3 virkedager. Ved stor pågang kan transportørens leveringstid være noe lengre. Kunden har rett til å heve kjøpet ved forsinket levering, samt refusjon i disse tilfellene. Refusjon må skje innen 14 dager. Vi leverer ikke til Svalbard (postnummer 9170-9179).

Fraktkostnad fra 99 kroner (mer ved hjemlevering).

Uavhentede pakker

Uavhentede forsendelser belastes normalt med et gebyr på 295 kroner. Gebyret brukes i slike tilfeller til å dekke administrative kostnader samt frakt og returfrakt.

Diskresjon

Joyland legger stor vekt på diskresjon og trygghet. For at ingen skal kunne gjette hva pakken inneholder, oppgir vi «JLAB» som avsender på alle forsendelser. Leveringen skjer i brun pappeske eller hvit, polstret konvolutt.

Betaling

Vi bruker Klarna som leverandøren av kassen vår. Dette innebærer at vi kan overføre dine personopplysninger i form av kontakt- og ordredetaljer til Klarna når siden med kassen er lastet opp, for at Klarna skal håndtere ditt kjøp. Dine overførte personopplysninger blir behandlet i tråd med Klarnas egen personvernerklæring.

Betalingsmulighetene som tilbys gjennom Klarna er faktura, kortbetaling, delbetaling, Vipps og direktebetaling via nettbank. Les mer om de ulike betalingsmetodene under denne teksten.

Faktura

Fakturaen sendes elektronisk til e-postadressen din. Kjøp med faktura er gebyrfrie.

Betalingsfristen er 30 dager. Ved forsinket betaling sendes det en purrefaktura med det ekstra purrebeløpet som er tillatt i henhold til loven – for tiden 35 kroner.

Konto- og kredittkort

Ved betaling med VISA eller MasterCard sendes all informasjon i kryptert form for maksimal sikkerhet. Klarna innehar SSL-sertifikater og opplysningene håndteres i henhold til personopplysningslovens bestemmelser. Kjøp med kort er gebyrfrie.

Klarna følger standarden Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard (DSS), utviklet av de internasjonale kortnettverkene Visa og MasterCard.

Delbetaling

Med Klarna Konto velger du selv hvor mye du vil betale hver måned, med minst 95 kr per måned eller 1/24 av totalbeløpet. Du kan alltid velge å betale ned hele beløpet på en gang. Alle delbetalingskjøpene dine samles på en oversiktlig månedsfaktura. Den årlige renten er 18,9 %.

Direkte betaling

Med direkte betaling betaler du trygt og enkelt via nettbanken din. Betalingen skjer i direkte forbindelse med kjøpet ditt. Direkte betaling er gebyrfritt.

Vipps

Med Vipps betaler du trygt og enkelt via appen. Betalingen skjer i direkte forbindelse med kjøpet ditt. Vipps er gebyrfritt.

For spørsmål om betalingsmåter, er du velkommen til å ringe Klarna på 21 01 89 91 (virkedager 08.00–18.00). Du kan også sende en e-post til info@klarna.no.

For mer informasjon, se Klarnas kjøpsbetingelser

Nyhetsbrev

Når du legger inn en bestilling på Joyland.no kan du velge å abonnere på nyhetsbrevet vårt. Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevet ved å klikke på avmeldingslenken som du finner nederst i hvert nyhetsbrev.

Trustpilot

Vi bruker Trustpilot-tjenesten til å samle produktomtaler og serviceopplevelser fra kundene våre.

Garanti og reklamasjon

Joyland gir 1 års fabrikkgaranti på produktet ditt. Som kunde har du alltid krav på 2 års reklamasjonsrett, som er den tiden produktet forventes å vare. Reklamasjon må fremsettes senest 2 år etter at forbrukeren tok varen i besittelse. Ved reklamasjoner følger vi alltid den norske forbrukerkjøpsloven.

Skulle du motta et ødelagt produkt, kontakt oss via vårt kontaktskjema. Legg ved bestillingsnummeret fra ordrebekreftelsen din samt en detaljert beskrivelse av feilen. Vi vurderer da om produktet skal sendes inn for reklamasjon eller om feilen kan rettes uten at du må returnere produktet.

Generelle betingelser for garanti og reklamasjoner:

  • Hvis Joyland anser produktet som feilfritt, vil det bli returnert og tillagt en frakt- og returkostnad samt feilsøkingskostnad på 395 kroner inkl. mva.
  • Ved utsending av erstatningsvare vil ikke garantiperioden bli forlenget.
  • For produkter der batterier er inkludert, gis det ingen garanti for ytelsen på batteriene. Medfølgende batterier er å betrakte som testbatterier med lav ytelse.
  • Reklamasjon på manglende varer skal først og fremst meldes til transportøren, som i dette tilfellet er Bring. I tilfeller hvor transportøren ikke kan løse problemet, skal det gis beskjed til Joyland.
  • Refusjon ved reklamasjon skjer innen 14 dager.
  • Garantien gjelder ikke for "Gjør det selv"-produkter siden vi i disse tilfellene ikke kan garantere resultatet.
  • Forbruksvarer som batterier, kondomer, glidemidler, kosttilskudd, massasjeoljer, pleie- og rengjøringsprodukter er unntatt fra garantien.

Ved en eventuell tvist, hvor kunden ikke er fornøyd med vår håndtering, løses dette av Forbrukerrådet eller European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR). Joyland følger deres anbefaling i saken.

Kontaktinformasjon til Forbrukerrådet:
Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo

Ødelagte varer

Synlige skader på den ytre emballasjen skal innmeldes til transportøren som har utført transporten samt til Joyland innen 7 dager etter mottak av forsendelsen. Synlige skader bør helst innmeldes umiddelbart ved utleveringen.

Bring

Reklamasjon og skademelding hos Bring gjøres hos utleveringsstedet, via www.bring.no eller i kontakt med Bring på telefonnummer: 04045. Kontakt alltid Joylands kundeservice med reklamasjonsnummer etter at du har sendt inn en klage til Bring. Bring krever at all emballasje lagres for eventuell kontroll.

Falske bestillinger

IP-nummer logges slik at falske bestillinger kan verifiseres. På forespørsel bistår vi politiet og andre myndigheter med informasjon for å spore kilden.

Produktinformasjon/trykkfeil

Produktspesifikasjoner som lydnivå, vibrasjonsstyrke og hardhet er basert på våre subjektive vurderinger eller informasjon fra våre leverandører. Joyland.no tar forbehold om mulige trykkfeil i tekster og spesifikasjoner. Vi kan ikke garantere at bilder gir en nøyaktig gjengivelse av utseendet på produktene. Vi streber imidlertid alltid etter å gjengi så nøyaktig informasjon som mulig.

Kampanjer og tilbud varer så lenge lageret rekker og frem til datoen spesifisert i kampanjen.

Alle produkter kan brukes i Norge og støpsler er tilpasset norske stikkontakter.

Personvern

Joyland benytter seg av SSL-sertifikat for å kryptere kommunikasjonen som sendes mellom nettserver og nettleser. Vi oppfyller kravene fra Trygg E-handel for både sikkerhet og personvern.

Besøksadresse (kontor)

Joyland AB
Fiskaregatan 44A
SE-39231 KALMAR